torsdag 8 december 2011

No inspiration....

Som sagt, dagen efter operationen så har jag j....gt ont i nacken. Kan bara vrida huvudet lite till höger och vänster så köra bil blir det inte. Inte nog med det så har jag hosta som inte ger med sig och så tar jag i med musklerna och då gör det ont oxå så inget är bra just nu.

Sedan så har jag inte skrivit något på länge om inredning som jag tycker är så roligt, det har liksom inte känts så kul, och har jag shoppat något så har det varit julklappar och det är ju ingen hit att lägga ut dem före julafton.

Så det jag skall göra idag är att justera och ändra lite på bloggens "headleader" och se om jag kan byta logga så om det grötar ihopsig så vet ni att jag är inne och pillar.

Vi höres tjabazzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också