lördag 31 december 2011

Nytt år i antågande så - Välkommen 2012

Nu är det sista dagen på året och jag sitter och funderar över - hur blir nästa????
Jo jag har tillförsikt och känner att starten kanske blir lite trög, men sedan så kommer mycket att rulla på.
Min största dotter fyller 20 år..herregud vart tog åren vägen..men gud vad vi som familj har vuxit och slitit vårt hår många stunder och många tårar.
Men här är vi och dagen tar slut och nästa kommer thats life..

Sedan så kommer jag att få gå på kurser för jobbet och sedan skall vår arbetsplats flytta och det skall bli spännande för alla på jobbet, och jag hoppas det skall ge en ny kick och arbetslust igen i rätta lokaler och miljöer. Där vi jobbar nu är trögjobbat på alla tänk bara sätt och sliter väldigt på personalen - men med nytt och iordningställt som en modern butik med allt det senaste och frächa nya lokaler kommer att ge oss en kick det hoppas jag eller rättare sagt vet jag det!!!!

Benny och jag kommer att resa till Thailand i februari och även detta skall pigga upp mig och ge ny energi att klara sommarens jobb för att sedan ta en tur till någon av medehavets öar på semester som vi gjorde i höstas till Kalymnos - Grekland. Det är sådana stunder som man orkar jobba och tänka på vad som komma skall.

Nu är barnen stora och jag kan koncentrera mig på min ekonomi och planera lite mera och förhoppningsvis spara mera, men vi gör vårt bästa men så fort det blir pengar över så hittar jag alltid på något sätt att bränna dessa, så det ligger ständigt på en så man precis kan klara sig...ja ja har jag klarat mig i 41 år så skall jag nog klara mig ett tag till

Ta hand om er och Gott Nytt År alla mina fans....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också