onsdag 15 februari 2012

Jobb på Hedemyrs

Jag skall försöka ta mig i kragen och höra mig för om jobb på Hedemyrs. Jag vill helst få jobba med inredning men så klart kan jag tänka mig andra arbetsuppgifter. Jobbet på systembolaget börjar kännas i hela kroppen och  jag vill ha nya utmaningar.

Nu skall ju systembolaget få en ny butik om några månader och det skall ju så klart bli spännande men det är inte nog för mig. Skulle jag få något extra jobb på Hedemyrs vore jag fantastiskt glad men chansen är väll liten om de bara skall ha in ungdomar, men jag har väldigt mycket erfarenhet med stress och det "goda kundmötet" som är rankat 1 som arbetsuppgift på mitt jobb. Så vill någon prata gott om mig så gör det på Hedemyrs jag behöver positiv respons på mina framtids planer...tjabazzzzzzz

Men tiden får utvisa om jag någonsin får ett jobb i Tanum men gud vad det skulle underlätta min tillvaro både fysiskt, psykiskt och ekonomiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också