måndag 6 februari 2012

Tiden går fort...

Herregud  vad tiden går fort!! jag har inte varit inne och lagt in bilder eller inlägg och det är INTE bra för att vara mig. Så jag får skärpa mig, men nu är ju resan i antågande och man skall börja gräva fram sommar kläder. Det skall bli underbart med semester men jag har inte jobbat så mycket de senaste månaderna pga tumören i nacken som jag nu för tredje gången skall operera bort på Mölndal sjukhus den 21 mars. Efter det kommer jag att bli sjukskriven i ca 2 veckor så det blir inte mycket jobbat i vår men nu måste jag se till mitt egna bästa.

Nu har ju min mage börjat strejka igen och så det är lavemang och äta lite mindre så blir det ok och så skall jag inte vara borta mera från jobbet för det blir en stressfaktor även där, när man vet att de behöver mig och att det känns som man är borta utan anledning fast jag är sjuk, och kan inte tillåta mig vara hemma i lugn och ro.

Det känns att jag måste bevisa och berätta ingående varje gång jag är hemma och det är inte sunt att tänka så i längden och då blir resultatet en mage som slutar att fungera.

Nu skall jag försöka att jobba med att ta lite kort och skriva om lite inredning men som sagt bli inte besvikna om det inte blir så. Det börjar närma sig resa och då är det packning som gäller och det är ju en rolig del av planeringen. Emma följer med på resan men skall ha ett eget hotellrum så det skall bli roligt att dela resan med utöver Benny så klart.
see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också