tisdag 27 mars 2012

Nu är jag på väg tillbaka

Efter helgens akut besök på Uddevalla sjukhus har allt vänt som en näve. Slutade med morfinet och fick citadon och livet har vänt tillbaka hur snabbt som helst. Idag var jag nästan som vanligt igen med ork och styrka. Har så klart lite ont men det är inte jämnförbart med det jag var med om i helgen.
Imorron skall jag ta bort dränet i nacken och det blir jätteskönt att slippa det. Som sagt så behöver jag inte ens ta medicinen mer än två ggr per dag och inte då bara halva dosen. Jag vill ju inte bli beroende av dessa mediciner och så gör dom mig lite yr och illamående.
Så den 13 april skall agrafferna bort och det är ju som sagt 30 st så det skall bli min nästa milstålpe
Här är ett frächare kort på mig från idag...
Det är klar skillnad men det syns i ögonen att jag är lite klen ännu och som sagt yrsel syns ju inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också