fredag 13 april 2012

Återbesök på Sahlgrenska

Idag var jag på Sahlgrenska på återbesök efter operationen. Allt så bra ut och hålet i nacken som inte velat läka fixade dom med något grejs och satte kompress på och så skall det vara i 14 dagar.
Så jag blev sjukskriven i två veckor till och sedan är jag "frisk".

Skall på återbesök igen om 3 månader och sedan 3 månader efter det skall jag göra en magnet röntgen för att se om fler tumörer har uppstått. Därefter blir det röntgen en gång om året i några år men det är gött att veta att man följer upp detta.
Så nu kan jag slappna av och har nästan svårt att tänka tillbaka 14 dagar då jag kollapsade hemma av extrem smärta och fick åka in på akuten.

Det känns som det varit en dröm alltihopa, och kan inte ens föreställa mig nu den smärtan jag hade. Det är nästan som att föda barn, man förtränger det väldigt fort och tur är väll det.
Så nu är jag happy och skall nog ut och så lite frö i växthuset...ha en trevlig kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också