söndag 15 april 2012

Konfirmationspresent

Jag får väll hoppas att konfirmanden som jag har köpt denna tavla till inte tittar i min blogg inom de närmsta veckorna. Tror inte hon är intresserad av mig, men så klart kanske hennes mamma kollar men hoppas hon blundar..

Vi var för en tid sedan och köpte ett vackert halsband som mina tjejer valde ut men så ville jag ge henne lite mera så så då fick det bli denna posters som jag skall rama in. Som vanligt så har jag beställt den från http://www.heanochfiansbyra.se/.

Ville ge något som inte är en kristallvas, skål el dyl utan nått som skulle vara nice att ha i rummet. Nu är bilden gul men jag har beställt den i svart m vit text.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också