fredag 25 maj 2012

Industri lampor

Har blivit lite såld på den industriella inredningen, och då särskilt lampor. Men jag vill inte ha den slitna looken utan i ny och fräch tappning. Jag har köpt två vita lampor (se nedan: Riverton från Jotex) som jag skall ha i köket. Men jag beställde även den andra lampan som du ser nedan i svart men jag skall ha i vit/beige. Så jag beställde båda så får jag se i verkligheten hur det blir. Hade en väldans tur för om man handlade för 999kr så fick man 500 kr i rabatt så det blev billigt för mig. Tyvärr så kom inte paketet idag trots att jag beställd i express och det stod leveransdatum 25 maj men jag får väll vänta till veckan och se.

Nedan en bild på den svart/grå lampan som är super snygg och är från Ellos.

Riverton taklampa från Jotex 499kr







Lampa i beige samma som den svarta ovan.599kr.



Denna snygga skylt kommer från in my house och är mitt nästa köp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också