torsdag 14 juni 2012

Bokat hotell i London

Nu har jag bokat hotell i London inför vår shopping resa i september. Mermaid Suite Hotel heter det och vi skall vara där i 3 nätter och hyra ett rum för 3 vuxna.

Hittade hotellet på www.booking.com och det ligger direkt på Oxford street, nära till allt. Hotellrum m frukost 3 nätter kostar 4800kr så cirka 1600kr/pers och det är rimligt tycker jag.
Eftersom det var det sista rummet så bokade jag det nu men behöver inte bet förrän man kommer dit, det tycker jag är ok. Men så klart så hittar vi något annat så är det ingen bokningsavg så man kan boka av 2 dagar innan, så på det viset kan man reservera några rum och sedan ta ställning till vilket man vill ha utan att det kostar något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också