onsdag 20 juni 2012

Träning och ny cykel

Har i 2 dagar varit på gym och tränat. Det känns så suuuupppper skönt att vara igång igen. Så nu blir det träning av olika typer varje dag. Vet att man skall ha vilodagar men jag crossar och går/springer på löpbandet mycket och tar lite vikter i mellan åt så jag får ihop en timmes träning. Det skall bli spännande och se efter sommaren om man lyckats gå ner i vikt.

Jag bannar mig själv om inte denna träningen ger resultat och slippa äta shaker som man aldrig kan gå kuren ut. Läste att tränar man så blir det automatiskt att man är mera försiktig med vad man stoppar i sig och hur mycket och det stämmer väldigt väl. Så vi får hålla tummarna att gymkortet var en bra investering för mig själv.

Jag lånar mina svärföräldrars cykel för att inte ta bilen till allt och skall i morron åka och kolla på en egen cykel. Jag vill ha en Sjösala Lysekil, för Sjösala Sunnanö säljer som inte längre vad jag har förstått så därför får det bli en Lysekil. Den är skön att cykla med, klassisk damcykel med korg och några växlar alldeles perfekt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också