lördag 28 juli 2012

Brännande smärta i operationsärret..

Idag blev nog den sista dagen på jobbet Cubus. Skall igenteligen jobba på måndag och tisdag men jag har fått så j...a ont i höger axel och i operationsärret där jag tog bort mitt sakrom lipom i mars. Man tog bort mycket vävnad och då även en del muskelvävnad. När jag nu har jobbat så har jag väldigt ont i ärret och en brännande smärta som är fruktansvärd när jag har jobbat i några timmar.
Jag tränar så jag har styrka och kraft men det är som om nerver som kommer i kläm eller något annat som gör att jag får en sådan smärta. Tar smärtstillande men det hjälper inget, och jag vet inte vad jag skall göra.
Så de två sista dagarna på jobbet får jag hoppa över och ta kontakt med sahlgrenska och se vem och vad jag skall göra eller ta kontakt med.
Vill så klart att en läkare skriver ett intyg så jag kan få praktisera på ett jobb och se om jag klarar av det så jag inte gör samma tabbe igen på nästa jobb och inte orkar med detta så klart.

Men på Cubus kommer de att bli sura att jag inte kommer på Mån och tisdag men thats life och jag tänker mera på mig än på jobbet. Jag skulle ju ändå sluta och jag vill veta innan jag går på nästa jobb att jag klarar av det fysiskt och inte får sånna smärtor som jag fick nu.

Håll tummarna att läkarna kan hjälpa mig..

Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också