torsdag 5 juli 2012

Jobb, livet, fritiden - i vilken ordning ????

Idag har jag jobbat på Cubus på Nordby och det känns riktigt skönt att jag nu kan med kassan och övriga arbetsuppgifter. Jag är j..a sleten i fötterna även att jag hade med skor att byta med, men jag får väll ta med ett tredje par till lördag då jag skall jobba igen.
Det som är synd är att dom inte har bättre fram förhållning gällande schemat och att de ringer in varje dag. Visst personer kan bli sjuka men det diffar ändå i personalstyrkan. I morgon är jag ledig och skall träna på morgonen och sola. Tänkt att ev åka till Torp och kika lite på kläder m.m. Sedan om det är nice väder så får vi väll grilla tycker jag.
Sedan så är jag lite arg på mig själv att jag inte varit och hälsat på mormor på länge och även hållit kontakten med några vänner som jag lovat men det skall bli bättring med det.
Mormor skall jag åka till på Söndag så jag får visa lite bilder från Linneas studenten det vet jag att hon tycker är roligt.
Så nu skall jag ta ett glas vin och koppla av och sedan ZZZZZZZZZZZZZZZZ..
Tjabazzzz..camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också