tisdag 22 januari 2013

Mina nya tavlor

Idag kom mina tavlor från Desenio som jag beställde i söndags. Jag måste säga att det var snabb leverans och jag blev så nöjd över tavlorna.
Jag kör den dova stilen men vill ändå att tavlorna skall vara storslagna och det var dom. 

Dessa tavlor kommer mer till sin rätt när vi fått tapetserat om men jag tvungen att hänga upp dem nu för de är så fina. 

Bilderna är tagna i mörker så de gör sig inte riktigt men här får ni en liten titt.




 




Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. De bästa ljuddämpande tavlorna finns hos Sounds Of Science. Garanterat ingen minerall eller glasfiber samt Testade och Certifierade hos SP i Borås där de fick högsta klass: Ljudabsorptionsklass A. http://www.sofsci.com/sv

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också