fredag 25 januari 2013

Nya kuddar i soffan


Nu har jag fått sytt några nya kuddfodral till soffan. Det är 10 kuddar i soffan och valde att byta ut hälften, för att lägga till ytterligare 5 kuddar så blev det väldigt mycket och det såg bara stökigt ut men jag är nöjd. 

Nu känns soffan inte så mörk och dyster ut och som sagt det är ju bara att byta tillbaka om man tröttnar.






 Nu längtar jag bara till att få tapetsera om och förhoppningsvis så börjar vi med det projektet nästa helg. Det skall bli gött att få bort fondväggen och få en ny fräsch tapet som är fantastiskt fin med vitt i vitt mönster och lite skimmer i. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också