tisdag 7 maj 2013

Underbara sommarblommor på min altan

Idag har det varit en underbar dag. Jag och Linnea åkte till Strömstad och till Växtriket och köpte lite plantor. Så nu har jag arrangerat lite ut på verandan men det ser lite malplacerat ut när allt är nytt, men när det fått växt till sig så blir det underbart så klart.

Häng surfinorna kommer jag att köpa på Landgrens i Grebbestad om en vecka. De har fantastisk fin kvalitet där så därför köper jag bara dom där.
Men underbart är kort, i morgon blir det mulet och ev regn igen men det är skönt att kommit i gång med lite plantering.








Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Vilka fina grupper du har gjort, och vilket väder vi har haft nu i flera dagar! Men lite regn behövs nog också! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Härliga planteringar du har!

    Idag har tyvärr det vackra vädret försvunnit, regn här hos mig nu.
    Tycker jag inte om...............

    Fin blogg du har och den där döskallesjalen var superfin, men verkar alldeles för krånglig för mig.

    Ha det fint,
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också