fredag 16 augusti 2013

Dörrkrans i höstens lila toner

Igår gjorde jag en krans av rönnbär men idag så traskade jag ut i skogen och plockade lite ljung och gräs med fröställning. Sedan så fann jag dessa underbara blå blommor som känns som eterneller som säker kommer från någon trädgård.

 Detta och lite till fick följa med mig hem och det blev att komponera ihop nått.  Blev så nöjd att jag hängde den med rönnbär på baksidan av huset och denna får nu pryda min entre. 




 Känner nu att jag kommit in i en pysselperiod och mitt nästa projekt blir krans med nypon. Men det finns flera olika projekt i huvudet nu som dekorationer inne och ute. 

Tack naturen för allt du bjuder på 

Trevlig kväll 
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

  1. Den här kransen var ju ännu finare! Du skulle kunna tillverka i massor och stå på torget och sälja! I staden jag bodde i förut hade vi torgförsäljning varje lördag året runt och vem som helst kunde stå där och sälja! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! ja man lär så länge man lever och man får nya ideer hela tiden..men det är himla kul. Som sagt det är inte varje gång man får till det men idag blev det bra./ trevlig helg kram camilla

      Radera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också