onsdag 14 augusti 2013

Lilla kattungen Sally är nu i himlen


Det känns som inte allt går riktigt som det skall just nu!..Motiga och jobbiga saker som absolut suger all energi ur mig och jag blir helt konstig i hela kroppen.
Linnea skaffade för ca 2 veckor sedan två kattungar Sally och Musse. Hur rara som helst så man blir helt sjuk i hela kroppen så söta, men! Sally kom från alldeles för tidig. Enl ägaren var den 8 veckor och ville blir av med henne på en gång men det visade sig att hon var runt 6 veckor. Under veckorna har hon gått ner i vikt, apatisk, skrikig och vill absolut inte äta och har inte bajsat mer än 2 ggr sedan dom fick henne. 

Så vi åkte till veterinären i Strömstad på Måndag ef och hon gjorde en insats med lavemang m.m, men på tisdag morron fick vi åka in igen och avliva henne efter en hemsk natt. Så Tack för den underbara stunden vi fick med dig Sally
Nu blir det att busa och gosa med den andra katten Musse som är ett energiknippe så klart och är ca 12 veckor gammal som en normal kattunge skall vara 

Sedan så på Måndag förmiddag körde jag min svärfar in till Sahlgrenska för att han skall operera ena lungan som tyvärr har förändringar. Pratade med svärmor igår och enl henne hade operationen gått bra men det är väl idag när all narkos och smärtlindring släpper som smärtan kommer på och då är han nog inte så tuff längre. Men jag hoppas på att han kommer hem till helgen om allt går som det skall. 

Mycket av allt på en gång gör att jag kommer i obalans i själen och får till slut försöka samla i hop mig och få balans, men först får nog svärfar ta och komma hem innan jag får något lugn i kroppen och känner att han inte är långt borta och att han mår bra. 

Så kram på er alla vänner
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också