söndag 18 augusti 2013

Lite nya blommor i köksfönstret.

Köksblommorna behöver också uppdateras och så har det fått blitt idag. Jag har ett arrangemang som jag bara byter ut alltefter som det vissnar. Idag så blev det att sätta i mörkrosa "hösteld" och så fick det bli band i samma färger. Väldigt tacksamma blommor som håller hur länge som helst och ser alltid fräscha ut och tacksamma mot torka. 

Funderade på att köpa i en underbar orange färg men jag väntar med det till oktober för då känns färgen mera i harmoni med naturen ute. Det är himla kul att "grejsimojsa" och pyssla för det blir det lilla extra och i köket är det roligt att fint i fönstren.  


Trevlig Söndag och njut varje minut

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också