tisdag 17 september 2013

Glada ungar skall ha roliga mössor..


Nu har jag blivit sjukskriven ett tag för min värk i fötterna. Är ju arbetslös annars men jag är absolut inte till arbetsmarknadens förfogande i detta tillståndet. 
Nu har jag äntligen fått remiss till Spenshult sjukhus och väntetiden skulle vara inom vårdgarantin. Uddevalla hade minst 9 månaders väntetid och det gick jag inte med på.

Så för att hålla mig igång så gick jag ut på Facebook och frågade om deras ungar var intresserade av att få mössor gratis. Och snabbt fick jag svar så nu har jag nått att virka ett tag. Det är så tacksamt att ge ungar roliga mössor för föräldrarna skickar så fina kort på dem och de är så glada. 

Men annars denna dagen skall jag arrangera blommorna i köket och färga håret, för jag var och klippte mig i går. Sedan när alla "måsten" är färdiga så skall jag sätta mig med virkningarna. 

OJOJ vad mörk det blev, nu kommer regnet över oss här i Tanumshede, nog är det höstväder alltid men det är lite mysigt dock. 

Ha en trevlig dag på er. 
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också