onsdag 2 oktober 2013

Mysdagar med Linneas katt Musse

Nu har jag haft två underbara dagar med med mina barn och lilla katten Musse som är Linnea och Addes underbara mys katt. 

Nu när man inte har någon katt längre så är det så himla mysigt när ungarna tar hit sina. Dom har vant dem vid att åka till oss och det är ju inte så långt för Emmas katter Mist och Milton men för Linnea som bor i Uddevalla så får lilla Musse ta en längre resa hit och det gillar han inte alltid.

Men väl här älskar Musse att få vara här och insupa den lugnande Tanums luften. Nu i två dagar har han varit ute och fått träffat nya "kompisar", det är 3 nya kattungar i hans ålder här på området och de har skuttat, jagat och "bråkat" varandra så Musse har varit helt slut. 

Och i natt låg han bara hos mig för att i morse var han uppe och pussade mig hela morgonen för att jag skulle vakna...gud så rart.

Annars händer det inte så mycket! förkylningen sitter i och jag blir väldigt trött framåt dagen att jag måste lägga mig och sova. Huvudvärk och konstig sjukkänsla i hela kroppen, men Benny hade likadant så det tar väl några dagar innan det är borta. 

Så nu blir det att ta tag i virkningen och bli klar med näst sista mössan på beställningen för att sedan inte ta på mig mera beställningar för ett tag. 

Ha en fortsatt underbar onsdag på er. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Men usch är du fortfarande inte kry :( Skickar en Stooooor krya på dig.

    Katter är underbara djur har två busfrön själv

    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också