lördag 23 november 2013

Adventstök

Nu har advent kommit upp här hemma och jag är glad över att jag tar kort varje år så jag ser hur jag haft det uppställt. Jag är så noga med vart varje sak skall stå så då är det bra med kort att titta tillbaka på. 




Och i år så har vi tapetserat om så det är ännu finare nu. Och jag skall upp till Hedemyrs och se om de har lite mera pynt för det var rätt lite saker jag hade och så klart...allt går i vitt..
En av mina fina dekorationer som jag har i fönstret hade gått sönder men det är då man får chansen att köpa sig nått nytt så klart.

Ha en riktigt trevlig helg på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också