tisdag 5 november 2013

En dag i lugnets tecken

Godmorgon!! det är mulet ute och solen har inte visat sig ännu men den skulle väl komma fram, fram på dagen.
Igår var jag och fick ett jobb och då i en tyg affär här i Tanumshede. Börjar inte förrän efter nyår men och det är på 50% och jag är jätteglad över att få något att göra och komma ut lite. 

Idag blir en mellan dag och jag skall inte göra många hästknop kan jag lova. Men måste få dela med mig av en inspirationsbild som jag hittade förra vintern på en vacker dekoration att ha hängandes utanför entren. 
Tänk vad fint man kan göra av gamla skridskor..


 Detta inlägget lär inte vara det sista idag...om jag nu skall sitta i soffan och softa hela dagen
kramkram
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också