torsdag 26 december 2013

Fantastiskt fina julklappar

Trots julens magsjuka så blev jag väldigt glad över julklapparna jag fick.

Förkläde från PIP Studio, Kaffekoppar med olika söta uttryck från TASSEN, kakstämplar, ljuslykta, tårtkåpa och även något så smart som toalett sits skydd som är praktiskt att ha med på resor. 



Kartongen som PIP Studio förklädet låg i är så fint att det skall jag ha framme som dekoration och även ha som rekvisita när jag tar lite kort för den är fantastiskt fin. Likaså förklädet kan man ha som bakgrund till lite av varje, så ojoj vad nöjd jag är. 

Nu blir det att njuta av dagarna som är kvar av julen för den åker fort ut här hemma

Fortsatt trevlig jul på er..

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också