måndag 20 januari 2014

Fler än jag som gillar sjalen!

Efter att igår lagt ut bilder på min snäckskalsmönstrade sjal på Facebook har jag nu fått 2 beställningar.
Nu är det ju släkt och vänner, men det är ändå väldigt kul att de tycker att det jag gör är så fint att de själva vill ha.
Så det blev att åka till garnaffären Broderiet i Tanum och införskaffa 2 nystan Järbo Stella, och jag hade sån tur att jag fick de två sista i denna färgkombinationen. Så nu har jag ännu flera projekt att ge mig i kast med. 

Men jag var även och lade undan nystan till en Grandma Cout i underbart ljus dimrosa som heter Svea och som var ett nytt garn. Garnet har en fantastiskt  fin lyster som kommer göra sig fantastiskt fin till en kappa. Så i morgon blir det att shoppa garn igen...

Nu när man virkar åt andra så får jag blocka dem innan jag lämnar dem, jag är inte så noga själv med det.

Så det är bara fram med virknålen tjejer och killar!....

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Hej den är super rolig att virka jag började i kväll o vill inte sluta. Gör den i ett ullgarn som är tvättat så jätte roligt . Så tusen Tack för tipset . Ha en skön vecka kram Beijan

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också