torsdag 23 januari 2014

Operationen är nu gjord

Igår var jag i Spenshult i Halland och opererade min fot. Det var en jäkla resa fram och tillbaka men nu är det då gjort. Har inte fått gips utan en stor pjäxa som skall spännas runt foten. 
Men till natten behöver jag inte ha den på och det är ju skönt, för annars vet jag inte hur jag skulle stå ut.

Nu skall jag dras med detta i 3 veckor sedan skall stygnen bort och jag skall få sjukgymnastik m.m . 
Men jag kommer att kunna åka till Thailand den 28 feb och det kommer att bli skönt efter alla tråkigheter som skett. 

Sedan så har den akuta delen av sorgchocken lagt sig och jag har fått lite distans till allt. Eller så är jag kanske fortfarande i chock att jag inget fattar förrän begravningen blir, det kommer att bli en väldigt jobbig dag för alla.

Nu skall jag göra mig  i ordning och åka till VC för det har blött igenom bandaget igår så jag måste få bytat det och så skall jag till apoteket och ta ut ett gäng mediciner.

Kanske skriver lite mera sedan, 

Ha en bra dag på er






Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också