måndag 10 februari 2014

Virkad Popcorn mössa

Nu har jag blivit färdig med popcorn mössan jag tidigare har skrivit om. Jag blev supernöjd och den är tjock och mjuk och fantastiskt lätt att göra. Rekommenderar verkligen er att göra den, för kanten runt och alla "popcorn" gör det lilla extra på denna mössan. Den sitter som en smäck 

Det kommer definitivt att bli fler av denna modellen, för den var rolig och snabb att göra. 
Här hittar ni mönstret


Två knappar fick hänga på som en liten extra dekoration
Nu är det dax att ge sig på nästa projekt...
Kan säga att min dag har varit super och jag kämpar fortfarande med dieten och det går bra än så länge. 
Här skall det kämpas i några veckor

Trevlig kväll på er.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också