måndag 14 april 2014

Garnfrossa

Idag startade garnaffären Broderiet i Tanum en liten rea, och så klart var jag där när det öppnade.
Man vill ju så klart ha det bästa innan det blir utplockat även att det var rea på ordinarie sortiment.
50% på massor av fina garner så det blev 3 nystan av Memphis 100g =45 kr som har en fantastiskt fin lyster.

Tilda garnet hade de 30% rabatt på så det blev 24 kr/ nystan och billigare går det inte att få tag på så det blev en liten hög, så nu har jag nog nästan varje färg av det fantastiska garnet. 
Vill så klart dra igång och virka i dessa underbara garner, men jag måste bli färdig med min svärmors snäckskalssjal som skulle ha varit färdig för 2 månader sedan. Men det är min 4 :e snäckskalssjal så det är ju inte direkt spännande att virka den, men det går fort.

Bor ni i närheten av Tanumshede så passa på och åk till garnaffären Broderiet för de har rea hela veckan lång och de har 50% på delar av sortimentet och 30% på allt annat. 

Trevlig kväll på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också