torsdag 1 maj 2014

Vårfint vid entrén

Igår fick jag ett infall att vårpynta entrén. Så det fick bli lite kuddar och så köpte jag ett nytt olivträd.
Jag vill att det skall vara fint vid ens entré för det ger liksom en liten försmak om hur personerna som bor där har det inne. Har man snyggt inne så skall det vara välordnat utanför. 

Behöver inte kosta massa pengar utan bara att det är städat och inte massa gamla saker liggandes och skräpar. Hellre en entré utan nått men att det är städat runt om, för man blir lite anti när man går förbi hemma hos folk och det ser stökigt ut utanför men att de ger sken om att de är så perfekta, sådant läser jag av direkt...
Hoppas att detta olivträd skall få mera oliver än förra året. Men det gör det samma för jag äter dom inte utan de är så fina som de är tycker jag. De är visst även väldigt tåliga när det gäller temperatur så de kunde stå ute nu och långt in på hösten så det är ju tacksamt. 

 Detta olivträdet hade enormt massa blommor så jag hoppas det blir några fina oliver. Inget annat olivträd som jag haft har haft så mycket blommor som det jag köpte i år, så det skall bli kul och se vad det kommer att bli. 
 Ha en underbar dag på er alla läsare

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också