söndag 29 juni 2014

Lite av varje...

Halloooo!!
Nu var det 10 dagar sedan jag skrev sist i bloggen, men det har varit en hel del att göra. Det har liksom varje dag blivit så sent att jag inte har fått satt mig ner och bara skriva av mig.

Som sagt så var vi i hos vänner i Värmland och hade det helt fantastiskt mysigt och trevligt. Och när vi kom hem på söndagen så var det bara att handla och greja och sedan rätt i säng. 

Men på måndagen så provjobbade jag på Lekia i Strömstad och fick sedan jobb där. Så fredag och lördag denna veckan har jag jobbat och det har varit väldigt mycket att göra.
Linnea min dotter har också fått jobb där så nu kommer vi att vara arbetskollegor och det skall ju bli spännande och roligt. 

Men jag är ju inte direkt arbetslös när jag är ledig för då har jag virknings beställningar att göra så virknålen den är i gång varje kväll. Tänk om jag kunde få jobba i en garnaffär och göra sådant som jag gillar och har intresse för det är nog den mest optimala jobbet för mig. 
Så drömma kan man ju göra, men sannolikheten är väldigt liten att den slår in.



För att pigga upp mig idag var jag och köpte en ljusbricka på Happy Price för att ha alla mina ljuslyktor på ett ställe på köksbordet. Det fick bli lite allt möjligt på den brickan men det duger för nu. Får köpa till när jag hittar något fint. 
Jag önskar er en fortsatt mysig söndag

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också