onsdag 24 september 2014

Höstkänsla

Härliga och lugna hösten är här!
Så idag var jag på Hedemyrs och inhandlade lite nya lyktor och en löpare så nu är det riktigt fint i köket. 
Varit lite osäker på hur koppar färg passar här hemma eftersom allt är i vitt? men det blev fantastiskt fint och det skimrar så fint från lyktorna att jag fick en riktig höstkänsla och en lugn stämning sköljde över mig.


Det är så här jag vill ha det hemma med små detaljer som kan förändra hela atmosfären och känslan här hemma. Det gäller väl att våga och testa, och det gjorde jag idag och jag är överlycklig.



 De gamla nycklarna fick också vara med på ljusfatet, man tager vad man haver och bra blev det. 


 Även ett hjärta som jag haft till jul får här ligga på ljusfatet och glimma, och inte känns det väl för juligt inte utan bara helt underbart fint tillsammans med alla ljuslyktor. 



Jag kommer absolut att köpa fler av de höga lyktorna för de kostade bara 29 kr och de är fantastisk fina. Dessa lyktor kommer även att bli väldigt fina till advent och jul för de lyser så vackert här hemma. 
Nu skall jag virka lite och på fredag åker vi till goda vänner i Karlskoga och blir borta fre-sön och det det skall bli jätteroligt och träffas igen, för vi har inte setts sedan midsommarafton.

Ha en fortsatt underbar vecka och trevlig helg

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också