tisdag 16 september 2014

Köp Hjärtevantar - då stödjer ni Kvinnohjärtat, Hjärt och lungfonden



När jag satt härom dagen och virkade på mina "Hjärtevantar" så slog det mig att varför inte göra något som går till en god sak?, som att tex sälja vantarna och 50 kr för varje par vantar går  till Hjärt och Lungfonden och riktat till Kvinnohjärtat.
Vantarna kostar 150 kr 
och 50 kr av dem går till Hjärt och Lungfonden


Så om ni är intresserade av att jag virkar vantar till er så kontakta mig så gör jag detta så klart och ni får underbart sköna och fina vantar och även gjort en god gärning genom detta.

Så passa på nu så har ni julklappen färdig till era barn, föräldrar och vänner.
Kommer så klart att redovisa för er varje månad hur mycket som skickas till Hjärt och Lungfonden. 
Så välkomna att beställa era Hjärtevantar

Mail: camilla.jirasek@telia.com
eller lämna en kommentar här nedan

Tack

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också