måndag 25 maj 2015

Nyinkommet Tilda Bamboo

Idag fick jag min första leverans av Svarta Fårets Tilda Bamboo
Ett väldigt populärt garn som har bra egenskaper för att göra disktrasor eller mjuka och sköna kläder.  Gjort av 50% Bomull & 50% Bambu. 
Har erbjudande hela Maj och Juni med fraktfritt och Tilda Bamboo 33 kr/st
Beställa kan ni göra på www.camillaslivsstil.se


Förutom att materialet bambu är mycket mjukt och behagligt mot kroppen så har den hälsosamma egenskaper. Bambu är naturligt antibakeriellt, antiseptiskt och antistatiskt vilket gör det bakteriefritt och luktfritt. 
Dess yttersta andningsförmåga håller bäraren bekväm och torr under en längre period
För bästa resultat tvätta plaggen ut och in, välj ett kortare tvättprogram med låg centrifugering och lufttora plaggen på en plan yta 

Så nu skall det bli spännande att få testa och virka i detta garnet och så klart då göra några disktrasor

Välkommen in till min lilla garn och presentshop www.camillaslivsstil.se

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också