lördag 27 juni 2015

Sista veckan med öppningserbjudande på Tilda garn

Kom direkt till webshopen här www.camillaslivsstil.se

Vill här påminna Er om att nu är det bara några dagar kvar på Juni månad och öppningserbjudandet på fina priser på Tilda garn och fraktfritt på allt i webshopen. Fr.o.m Juli sker en viss förändring på priserna på Tilda garnen och frakten men ändå fortsatt fina priser. 



Sitter här med en enorm smärta i höften och äter morfintabletter. Vet inte vad smärtan kommer av utan bara att det sitter i muskelaturen runt höften. 
Så på måndag blir det att få en remiss så jag får röntgat och se om det är en inflammation eller något annat så jag får rätt medicin, för morfin är ingen höjdare att knapra på. 

Att gå är helt ok, men sitta och ligga är helt fruktansvärt, men vila är bästa medicinen enl läkaren så jag har funnit en sittställning i soffan som jag kan slappna av i och handarbeta. 

Önskar er en fortsatt fin helg 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också