onsdag 19 augusti 2015

Nya tillbehör i webbshoppen


Ja! då var äntligen "sommaren" här!! underbart med skön värme och få sitta ute och mysa och grilla om kvällarna. Men det har varit väldigt blåsigt men nu verkar det mojna så idag blir det att vara ute och virka.

Jag har kommit över ett parti portmonnäknäppen som ni ser här nedan som jag säljer i min webbshop www.camillaslivsstil.se och kostar 35 kronor och mäter 8.7 cm.
Det underbara med dessa är att man bara kan sprätta upp fodralet och virka en ny efter humör och säsong :)



Sedan ha jag även dessa tag´sen som är söta att hänga på dina handarbeten när du skall ge bort dem i present eller gåva. De är av kraftig papp och mäter 2,5 *6 cm och kostar 1 kr/ st + porto 

Sist men inte minst så har jag även dessa säkerhetsnåls markörer som du använder vid virkning/stickning för att hålla kolla på varven. Dessa kostar också 1 kr/ st 


Dessa produkter kan ni hitta i min webbshop www.camillaslivsstil.se

För övrigt så hoppas jag ni fått många stunder av handarbete i sommar. Själv har det varit lite si och så med det, för jag har haft mycket att göra i webbshoppen, men nu så har jag 2 nallepläd beställningar så jag har att göra.

Jag är jätte tacksam för att ni är inne i min webbshop och handlar garn och tillbehör. Mina priser är väldigt låga om man ser till att jag även har fraktfritt på alla order över 50 kronor.

Så njut varje minut ni kan vara ute i solen


Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också