söndag 13 september 2015

Nyhet - Svarta Fårets Svea

Nu har jag fått in Svarta Fårets Svea garn. 
Ett fantastiskt fint blandgarn 50% Superwash ull 50% akryl. Jag har använt det till både kofta, mössor och boot cuffs, men det är även utmärkt till vantar och sockar. 50 gram = 100 m, Stickor 4½, masktäthet 18 m/10 cm. Tvättas i 40 grader. 
 I min webbshop www.camillaslivsstil.se kan ni köpa detta för 27 kr / st och fraktfritt. 


Har tagit in färger som jag själv personligen gillar men det vita och svarta var restnoterat så det kommer in fram igenom. 


Det är många som har beställt Boot Cuffs av mig och jag har då virkat av Svea garnet, och de har varit väldigt nöjda. 
Så jag skall väl fortsätta med mina beställningar och även fundera lite på vad som skall virkas inför advent och julen..det är ju dax för det nu om man skall hinna och bli klar. 

Ha en underbar vecka allihopa, så hörs vi snart igen 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också