tisdag 20 oktober 2015

Nyhet i webbshopen - Catania 100% merceriserat bomulls garn

Nu har jag äntligen fått in lite Catania garnet i min webbshop

I fredags kom ett lass med massa härliga Catania garn i underbara färger. Ett merceriserat 100% bomulls garn med fantastisk lyster. Jag är ju ett Tilda fan men har velat ha ett 100% igt bomulls garn till att virka typ skallror och annat som små barn stoppar i munnen och då är detta perfekt till det. 

Det luddar inte och är ett roligt garn att virka mandalas, dukar, leksaker och andra fina prydnadssaker utav. Har fått in 35 st olika nyanser och fler kommer det att bli fram igenom. 


När jag och min dotter Emma var på garnmässan i Nyköping gick vi och tittade på Catania garnet några gånger och till sist slog jag till. Vill kunna erbjuda mina goa kunder det bästa av två världar så nu är jag nöjd över utbudet i min shop som jag vill skall ha varor som jag själv gillar och arbetar med. 
Detta garnet kostar 33 kr/st och fraktfritt och ni kan beställa det genom mail eller gå in i min webbshop www.camillaslivsstil.se och köpa det där. 

Så nu är det bara för er att börja virka julklappar och hos mig får ni personlig service och snabba leveranser

Välkomna 


Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också