måndag 9 november 2015

Julmarknads tider


Nu är det snart dax för julmarknads tider.


Jag har aldrig stått och sålt något på nån marknad innan så det skall bli väldigt spännande så klart.
Först ut blir marknaden i Fjällbacka och dagen efter i Skee. Kommer nog även vara med i Grebbestad den 5 dec. 
Så det är mycket att tänka på och så vill man ju ha ordentligt med varor i lagret och jag jobbar extra hårt med att ha lite mera virkade färdiga saker att sälja. 

Hoppas så klart att det kommer många i mitt närområde och köper garn och lite gott och blandat. 

Hoppas vi snart ses..kram på er 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också