lördag 5 mars 2016

Va med i påskens mysterievirkning!


Det har blivit väldigt populärt med mysterievirkning i olika sociala medier. 
Själv gör jag ett gäst inhopp i Facebook gruppen Mysterievirkning med att hålla i påskens mysterievirkning. 
Ni kommer även att kunna följa den i min nya blogg www.mysterievirkning.blogspot.se och det är samma upplägg där. 

Detta kommer att vara mellan den 12-22 mars och uppdelat i 6 gånger. Så jag kommer att släppa mönstret bit för bit den: 12, 14, 16, 18, 20, 22/3. 


I och med detta har jag gjort i ordning 3 olika färgkombinationer som ni kan välja emellan och de räcker till 4 lika delar. Paketen kostar 120 kr inkl frakt och innehåller allt ni behöver. 
Ni kan beställa  garnpaketen Här
-----------------------------------------------------------------------------

Svarta Fåret kommer också att ha en mysterievirkning under påsken och den startar den 24 mars. 


 De skall virka en filt eller handduk i Tilda Bamboo och det kommer att innehålla olika virknings tekniker. 
Deras utmaning kräver 7-8 Tilda Bamboo eller liknande. Så jag har även här gjort i ordning 3 olika färgställningar av Tilda Bamboo och paketen innehåller 8 st nystan (1 färg av varje)
Erbjudande för detta garnpaketet är 265 kr inkl frakt. 
Ni kan beställa garnpaketen Här

Så häng på nu få lite spännande virkning i påsk. 

VÄLKOMMEN
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också