torsdag 18 augusti 2016

4 st olika Pokemon´s mössor

Nu har jag virkat 4st olika Pokemon mössor. Tänkte först bara göra 1 men jag gick igång på dom, så det blev 3 st till.  Så nu känner jag att jag fått ihop ett häftigt gäng med Pokemon´s och hoppas ni också känner samma glädje när ni virkar dom som jag gjorde, och vill bara göra flera, när man väl har börjat...man blir lätt biten  :) 

Mönstren på alla 4:a mössorna hittar ni Här



Den gula Pokemon Pikachu var den första jag virkade och den blev riktigt fin. Även här mång små  delar att virka men slutresultatet blev väldigt bra och tjejen som fick den blev mycket glad


Denna häftiga mössan  Pokemon Bulbasaur var väldigt rolig att göra, men även här en hel del smådelar att virka för att sedan sy fast lite här och där. Blev lite osäker när jag satt där m alla delarna och kände att denna kan jag slänga, men det är först när allt kommer på plats som man ser att " jäklar va bra det blev ändå"...så ge inte upp förrän du har fått på alla delar. 


Sedan så fick jag ett ryck att virka en vanlig mössa med Pokemon Ball, den blev väldigt häftig och jag kan tänka mig att virka den i flera olika färger. Virkade även 1 liten sjal med bollar på om man vill förstärka känslan av Pokemon stilen. 


Denna orange Pokemon Fire kom av sig att min dotter hade virkat själva orangea mössan, men hon gilla de inte att den såg ut som en pumpa. Så jag fick den och så googlade jag lite för se vad jag kunde göra med den, och det fick bli Pokemon Fire. 





Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också