måndag 14 november 2016

Snart advent...

Vem säger att november är en lång månad???
För mig så har den bara rusat förbi..hinner knappt vakna förrän det är dax och gå och lägga sig
Ena stunden klipper man gräsmattan - och helt plötsligt skall man snart hänga upp adventpyntet. Det känns som att tiden går fortare ju äldre jag blir, och jag som trodde det var tvärt om. 
Denna fina ställning för julkulor köpte jag på IKEA för 199 kr och jag är så super nöjd över att hänga upp mina finast julkulor från olika resor jag gjort och med en ljusslinga i så är det fantastiskt fint och stämningsfullt. 
Härligt är det oxå att fått lite tid att dekorera här hemma med lite mera vitt så klart :). Kransen på fot köpte jag på Hörnan i Strömstad och den är så himla fin och man kan dekorera den efter säsong eller humör. 

Men nått som jag gjort och är väldigt nöjd över är att jag och min man har klätt om vår sänggavel. 

 
Den var klädd tidigare i grått tyg och jag var så trött på det så nu fick det bli i helt vitt linne. Jag klädde även om knappar i samma tyg. Även så köpte jag en 9 cm tjock skummadrass på Jysk så jag fick djupa och fina veck och gropar där knapparna är och blev super fint. Jag är mer än nöjd med resultatet och till en kostnad på 400 kr...


Men mina dagar innehåller mycket jobb med webbshopen och jag hinner inte så mycket med att skapa nytt med virkningen, utan det blir små stunder då och då, och då är det sent på kvällen som virknålen kommer fram. 

Har fått virkat en fin röd luva och den kommer jag att visa här i morron och dela med mig av mönstret..

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också