torsdag 9 mars 2017

Inspirerande garnpaket

Trots bakslag vädermässigt så är våren runt knuten.
Jag är redan färgmässigt i vår och sommar färger och kan inte tänka på att ens virka en mössa, vantar eller nått tjockt i huvud taget. 
Kan rekommendera att vill ni fynda SVEA så gå in i min webbshop www.camillaslivsstil.se och till REA sidan för där säljer jag ut ALLA Svea för 19 kr (ord.pris 27kr) för denna säsongen och vill ni bunkra upp så är det ett bra tillfälle

Men nu mot vårvårkänslor!

Jag har fått lite dille på att göra garnpaket inspirerad av bilder från fåglar till olika miljöer. 
Till att börja med har jag valt Catona garn och i 12 pack.
 Paketen innehåller 6 olika färgkombinationer och 2 nystan av varje för 299 kr

Med bilderna hoppas jag det även blir lättare för er att få ihop olika färgkombinationer och inspirationer till era projekt som till exempel mandalas, kuddar och filtar. Jag kommer att bygga på med flera färgkombinationer. 





Jag hoppas att detta göra att ni breddar era färgval och vågar chansa om så att ni får inspiration av dessa bilder eller vill köpa färdiga paket. 

Kan även säga att Scheepjes Sunkissed har inkommit och jag jobbar för fullt att få ut de i webbshoppen, men även bilder här så ni får se detta fantasktiskt fina garn i helt UNDERBARA FÄRGER.

Önskar er en fortsatt fin dag



Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Så många underbara garn paket, man vill ha alla.
    Önska dig en bra dag

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också