fredag 13 juli 2018

Sommar - sol och härligt sommar erbjudande !

Tror jag smäller av, av denna värmebölja! man vill göra så mycket, men man orkar inte. Sitter med min virkkorg med mina virkprojekt i men orkar inte lyfta upp det och börja. Dagarna går mest ut på att flytta sig mellan olika skuggiga platser runt huset. 
För er som har ork och lust och virka så har jag ett litet sommar erbjudande i webbshopen www.camillaslivsstil.se 15% rabatt på stora delar av sortimentet t.o.m 31/7 eller så långt lagret räcker. 

Jag skall dock försöka att vara inne lite mera idag och sitta i soffan med fläkten på och verkligen försöka och ta upp virkningen även att ett varv tar 1 timme så har man iallafall virkat lite :) 
Jag önskar er alla en underbar sommar och med mycket bad och lite härlig virkning fram på kvällen när det svalnat något. 

Ta hand om er 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också