lördag 6 augusti 2011

Linnea och addes flytt

Jaha nu har man varit och flyttat in Linneas och Addes bohag. Allt gick riktigt bra till vi kom in i lägenheten och ser att här finns ingen el. Vi frågar den tidigare lägenhetsinnehavaren och hon har ej betalat el i två månader pga att hon bott någon annanstans.

Så här fick det gå snabbt, så in med alla möbler och tusen påsar. Tack gode gud för att de bor på bottenvåningen. På en och enhalv timme var nästan alla saker uppe i lägenheten. MEN hissgardinerna jag köpt var tjugo cm för korta, inga persiennner i lägenheten så det var lite snopet.
I morron blir det torp och köpa in ovan nämnda tillbehör och paneler till fönstren. Det blir en riktigt lyxig första lägenhet måste jag säga. Nu skall dom tapetsera om köket för det var väldigt solkigt på väggarna men det går och piffa till. Men överlag är jag mycket nöjd över min goa dotter och hennes pojkvän som jobbade på under dagens ljusa timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också