fredag 12 augusti 2011

Morgonsudd

Sitter här och häver i mig kaffe och klockan är kvart i åtta. Inatt fick jag ett gall anfall och jag mådde pyton. Spydde och gick runt i lägenheten och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men jag tog en alvedon och en sömntablett så var det hejdå. Vaknade nu på morronen astrött och magen känns helt öm. Nu har jag bekräftat att det är jordnötterna jag åt igår. Samma visa hände i söndagsnatt och även då hade jag ätit lite jordnötter så det var sista gången jag äter det.
Jobb i dag och skall även hoppa in och jobba i morron lördag, behöver pengarna och vi skulle inget speciellt göra hemma så då tjänar jag hellre lite pengar än ligger i soffan.
Idag skall Benny och Linnea till lägenheten i uddevalla och hänga upp lampor och rullgardiner, och Emma jobbar så alla har fullt upp. Nej nu måste jag borsta tänderna och häva i mig sista muggen kaffe....ha en trevlig dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också