torsdag 11 augusti 2011

Nattsudd

Sitter här och går igenom ekonomin, med mitt nya budgetprogram. Det är j....a svårt att få med allt och få allt att stämma. Men jag tycker det är väldigt roligt trots att jag har kört fast.
Men nu skall jag ladda upp för morron dagens jobb och jag skall även jobba extra på lördag. Har meddelat Pia på jobbet att jag vill få högre kontrakt och enlig andra så skall det inte vara något problem. Barnen jobbar och studerar så jag kan ju jobba mera utan att känna press att jag skall hem och ordna med tvätt och handling. Trots att barnen snart är tjugo så, så hänger det ändå över en att allt ändå hänger över en och inget blir gjort om jag inte gör det....Bara en press som nötter som jag har, men endå så kan jag inte släppa det.
Nu är det snart två veckor till grekland och det skall bli underbart och sedan är det resan till Skottland som skall bli väldigt roligt att återse igen, bara Benny och jag denna gången...Så nu är det godnatt och see you zzzzzzzzzzzzzzkram camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också