torsdag 29 september 2011

Sista mötet med HSB


Idag gör jag min sista dag som ledamot i HSB Brf Myren. Efter snart 20 år i föreningen har jag beslutat mig för att hoppa av tåget. Känner inget intresse längre för att engagera mig och det känns som allt bara flyter på och inga intressanta saker sker.
Så jag har packat en påse med pärmar m.m så jag sitter av min tid idag för pengarna skull och nästa möte är ju årstämman och då får de välja en ny ledamot och sekreterare. Jag skall i allafall inte närvara då utan skall hoppa över för en gång skull.
Nu skall jag bara engagera mig fackligt istället och ser det som min nya utmaning och läsa på regler och få olika kurser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också