onsdag 26 oktober 2011

Dagen efter operationen

Natten har gått bra med nacken och jag har inte det minsta ont efter operationen igår. Även känslorna som blev efteråt av att det var mer än fettknölen i nacken och att detta inte gick att ta bort utan kirurgi har oxå lagt sig. Jag tänker att allt ont kan inte hända mig och att det finns en positiv förklaring till detta. Oturligt nog så lär nog knölen ha gått djupare än vad läkarna trodde och tängt ner i axel/nacken muskeln så nästa gång de öppnar upp så lär det nog kännas mera. Men det skall bort vare sig det är elak eller godartat så jag skiter i hur mycket jag kommer att vara borta på jobbet för detta.
Så det är bara att hålla modet uppe....så hjälp mig det!!!!
Tjabaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också