torsdag 27 oktober 2011

Facklig grundkurs på webben - UNIONEN

Idag fick jag mitt material till Facklig grundkurs på webben i 6 veckor. Skall gå igenom nedanstående bok i allt om arbetsrätt, det skall bli intressant och så även om jag i framtiden kommer att jobba med annat så har jag med mig detta så nu är jag taggad.....

Arbetsrätt 2011 : aktuella lagtexter 1 juli

Aktuella lagtexter 1 juli 2011

Arbetsrätt 2011 redovisar hela aktuella lagtexten i de "vanligaste" arbetsrättslagarna - MBL, Utstationeringslagen, LAS, Främjandelagen, Förtroendemannalagen, Arbetstidslagen, Semesterlagen, Studieledighetslagen, Föräldraledighetslagen, Lagen om ledighet för näringsverksamhet, Lagen om ledighet av trängande familjeskäl, Lagen om ledighet för att pga sjukdom prova annat arbete, Diskrimineringslagen, Lagen mot diskriminering av deltid/visstid, Sjuklönelagen, Kvittningslagen och LOA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också