lördag 8 oktober 2011

P1

Har fått en ny radiokanal som favorit som INTE har poppmusik, och det är P1. Nu kanske ni tänker TANT VARNING men varje dag efter jobbet hör jag alltid på denna kanalen. Tyvärr så är det dålig mottagning trots ny stereo i bilen m.m men bor man på vichan så bor man där och man får vara nöjd för det lilla.
Nu laddar jag ner olika programm på min ZTE blade och är nu inne i "övernaturliga" program och det är så intressant.
 Här är det ingen reklam och man kan höra på olika program som intresserar en och höra hemma när man vilar med lurar i öronen och stänga av när man känner för det. Detta har jag tyvärr kommit på, på äldre dagar men finns mycket för yngre om man tar sig tid och lyssnar. Så mera P1 och du kommer lära dig ett och annat och även kommer bli intresserad av ett och annat efter att utforskat denna kanalen. Så köp en smartphone så får du ut det bästa av detta.
Tjhaaaaaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också