lördag 8 oktober 2011

Utarbetad

Efter två 12 timmar pass sovning och ett 2 timmars i eftermiddag så känner jag mig liiittte pigg. Att tre arbetsdagar har tagit musten av mig har jag aldrig varit med om. Nu kan det kanske bero på att jag äter Allevo diet och inte får i mig tillräckligt energi för det tunga arbete som jag har. Men har idag varit och köpt B12 och Magnesium som jag igenteligen ALLTID skall inta eftersom jag inte själv kan ta upp dessa. Så det har nog urlakats under en tid + att jag går på en diet på arbetstid.  Min mage krachar alltid när jag äter på jobbet så därför utesluter jag detta pga mer besvär med magen än utan mat i magen.
Men nu är den en arbetsdag kvar innan resan och det skall bli gööööttt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också